Política de devolució

DEVOLUCIONS

----

La nostra política té una durada de 14 dies. Si han passat més de 14 dies des de la vostra compra, malauradament no podem oferir reemborsaments ni canvis.

Per ser elegible per a una devolució, el vostre article ha d'estar sense utilitzar i en les condicions en què l'heu rebut. També ha d'estar en el seu embalatge original.

No es permet la devolució de determinats tipus de mercaderies. Així, no es poden retornar béns peribles, com ara aliments, flors, diaris o revistes. Així mateix, no acceptem productes íntims o sanitaris, materials o substàncies perilloses, ni líquids o gasos inflamables.

Altres articles no retornables:
* Targetes regal
* Programari descarregable
* Determinats productes de salut i cura personal

Per completar la devolució, necessitem un rebut o un comprovant de compra.
No retorneu la vostra compra al fabricant.

En alguns casos, només es concedeixen reemborsaments parcials: (si escau)
* Llibres que mostren signes evidents d'ús
* CD, DVD, cintes VHS, programari, videojocs, cintes d'àudio o discos de vinil que s'han obert.
*Qualsevol article que no es trobi en el seu estat original, danyat o faltin peces per un motiu no degut al nostre error.
* Qualsevol article retornat més de 14 dies després del lliurament
Reembossaments (si escau)
Un cop rebuda i inspeccionada la vostra devolució, us enviarem un correu electrònic per informar-vos que hem rebut l'article retornat. També us informarem si s'aprova o es denega el reemborsament.
Si s'aprova, el reemborsament es processarà i la vostra targeta de crèdit o mètode de pagament original s'abonarà automàticament en uns quants dies.

Reemborsaments endarrerits o perduts (si escau)
Si encara no heu rebut cap reembossament, primer comproveu el vostre compte bancari.
A continuació, poseu-vos en contacte amb l'empresa de la vostra targeta de crèdit, ja que el reemborsament pot trigar a aparèixer oficialment.
A continuació, poseu-vos en contacte amb el vostre banc. La publicació d'un reemborsament sovint va precedida d'un temps de processament.
Si heu fet tots aquests passos i encara no heu rebut el reemborsament, poseu-vos en contacte amb nosaltres a l'adreça següent: info@savonsdabadou.cat


Intercanvis (si n'hi ha)
Només substituïm els articles que eren originalment defectuosos o danyats. Si necessiteu substituir el vostre pel mateix article, envieu-nos un correu electrònic a info@savoirsdabadou.cat

Regals
Si l'article s'ha marcat com a regal en el moment de la compra i se t'ha enviat directament, rebràs un crèdit de regal pel valor equivalent de l'article retornat. Un cop rebut l'article retornat, s'enviarà per correu postal un xec regal.

Si l'article no estava marcat com a regal en el moment de la compra, o si el regalador s'havia enviat la comanda amb la intenció de lliurar-te'l més tard, li enviarem el reemborsament i, per tant, sabrà que li han tornat el regal.
Expedició
Per retornar el vostre producte contacta amb nosaltres a l'adreça de mail info@savonsdabadou.cat, t'explicarem els passos a seguir per retornar el teu article.

Els costos d'enviament associats a la devolució del vostre article són responsabilitat vostra. No són reemborsables. Si rebeu un reemborsament, es descomptarà el cost de l'enviament de devolució.

Depenent del lloc on viviu, el temps que triga a rebre el vostre producte intercanviat pot variar.

Si esteu enviant un article per valor superior a 75 €, us recomanem que utilitzeu un servei d'enviament amb seguiment o que assegureu el vostre enviament. No garantim que rebem l'article retornat.